Svako ko u kompaniji upravlja procesima i timovima, ili je odgovoran za određene aspekte poslovanja, svakodnevno donosi manje ili više kompleksne odluke.
Mnogi menadžeri i uz odličnu organizaciju ne mogu da postignu sve što je neophodno kako bi ostvarili očekivan rezultat, a mogući uzrok tome je nedovoljno razvijena veština delegiranja poslova.
Da bi podela uloga bila jasna, zaduženja precizirana, a saradnja produktivna, sastanci su prvi indikator načina komunikacije i ostvarivanja postavljenih ciljeva.
Postavljanje ciljeva je nužan proces koji omogućava da se naprave neophodne analize kako bi se ispratila postignuća, ocenila sopstvena efikasnost, motivacija i kompetentnost.
Veština postavljanja realnih i činjenično utemeljenih ciljeva, koji bi istovremeno trebalo da budu i podstičući, neophodna je kao okvir za određivanje prioriteta u aktivnostima, motivaciju zaposlenih, razvoj strategija upravljanja vremenom i procesima.
Menadžersko iskustvo kaže da bez obzira na to koliko dobro upravljate svojim vremenom, ne možete stići da uradite sve što želite sami, a to nije ni svrha menadžmenta. Danas, u poslovnom svetu dominira mišljenje da je veština delegiranja jedna od najvažnijih veština da bi se uspešno vodio tim.
U procesu tranzicije i usvajanja novih tehnologija u radu, neophodno je da se kadar obrazuje i da se obučava i malo je verovatno da će ijedna kompanija moći da očekuje rast i razvoj bez razvoja kadrova.