Opis
Veštine prezentovanja pred različitim ciljnim grupama i dobar javni nastup čine jednu od osnovnih komponenti poslovnog uspeha. Iako javni nastup nije najprijatnija stvar koju ljudi žele da rade, za menadžere na najvišim pozicijama ovo je svakodnevna aktivnost. Lične komunikacijske veštine su često stvar samopouzdanja – samopouzdanje i vera da mogu izneti svoje mišljenje ili poruku jasno i uverljivo. Kako držati pažnju publike, ostati smiren i siguran u nastupu pred najzahtevnijom publikom, izgraditi lični stil veštine su koje kontinuirano usavršavaju i nadograđuju. Razgovorima i vođenim sesijama postiže se upečatljiv nastup prema ličnim stilu govornika.
Cilj programa je da učesnici kroz individualne sesije upotpune i izbruse svoj lični stil i osmisle javni nastup koji na najbolji način prezentuje njih, kompaniju i temu o kojoj govore. Individualni program podrazumeva rad 1 na 1 sa nekim od predavača kroz konsultacije za konkretne situacije, a prema potrebama samog menadžera.
Zamislite da imate nastup koji ide uživo na nacionalnoj televiziji. Izgledate samouvereno i opušteno iako vas očekuje voditelj spreman da vas propita kao najstroži profesor ili vaš nadređeni. Izgledate vrlo smireno kao da imate razgovor uz kafu sa komšijom. Sposobni ste da svoju poruku formulišete jasno, dok u isto vreme odgovarate vrlo efikasno i efektivno zasnovano na argumentima na svako teško ili neprijatno pitanje. Vaša poruka sa druge strane je vrlo media-friendly, pa čak i ako vas prekinu, ipak uspevate da ona bude emitovana baš kako ste želeli. Ključne stavke su planiranje, opuštanje i samopouzdanje – stvari koje se mogu naučiti.
Ishodi
Lider znaju:
• Kako da kontrolišu tremu i jačaju samopouzdanja. Kroz vežbe i primere unapređuje se proces upravljanja tremom, odnosno uspostavljanja kontrole nad nastupom
• Kako da ovladaju konkretnim izazovima sa kojima se susreće u svojim javnim nastupima
• Sugestije, pomoć i vođenje kroz proces pripreme i sastavljanja efektivnog govora i prezentacije. Na konkretnim primerima radi se na strukturi govora, isticanju noseće poruke, pravilnoj argumentaciji i izlaganju.
Kome je program namenjen?
Program je namenjen višem i top menadžerima za pripremu unapređenja prezentacionih veština generalno ili za pripremu u konkretnim situacijama kada:
• Prezentuju kompaniju i njene aktivnosti u javnosti
• Predstavljaju aktivnosti kompanije u medijima
• Izlažu rezultate i aktivnosti kompanije pred stručnom publikom (prezentacije pred odborima kompanije, vlasnicima, izlaganja na regionalnim i globalnim skupovima predstavništava kompanije)
• Predstavljaju kompaniju na sastancima (nastupanje pred klijentima, poslovnim partnerima, saradnicima i zaposlenima)
Trajanje programa:
Dužina trajanja, nivo i segmenti programa usklađuju se sa potrebama svakog pojedinca. Jedna sesija traje 90 minuta.