Opis
Mnogim kreativnim i inteligentnim ljudima ponekad ne polazi za rukom da realizuju svoje dobre ideje. Često ne mogu da se snađu u vođenju svojih timova i ne uspevaju da pronađu adekvatan modalitet za saradnju. Ne zato što im nedostaje inteligencija ili tehničke veštine. Ono što ljudima najčešće nedostaje jeste kritički nivo emocionalne inteligencije i sposobnost da upravljaju svojim emocijama kao i emocijama drugih, posebno kada su pod stresom – pod pritiskom ili u konfliktnoj situaciji. Program se zasniva na predavanjima i interaktivnim radionicama na konkretnim biznis slučajevima. Emocionalna inteligencija možda zvuči pomalo apstraktno, ali ona je posebno korisna i ima najveću upotrebnu vrednost upravo za ljude sa visokorazvijenom logičkom inteligencijom i analitičkim sposobnostima. Program o emocionalnoj inteligenciji ima za cilj da unapredi liderske veštine menadžera, kao i saradnju timova, ovladavanjem setom tehnika za upravljanje ličnim emocijama i uticanje na ponašanje saradnika posebno u teškim i nelagodnim situacijama.
Ishodi
Lideri znaju:
• Kako da upravljaju svojim emocijama i utiču na druge kroz praktične strategije koje će im pomoći da se pod stresom, tenzijom i u komplikovanim situacijama ponašaju i komuniciraju profesionalno – naučiće o funkcionisanju mozga i načinima kojima upravlja emocijama koje uzrokuju ponašanje kad smo pod stresom i radimo pod pritiskom
• Kako da unaprede sposobnosti za sagledavanje situacija koje izazivaju određene emocije koje direktno utiču na donošenje odluka
• Kako da izoštre svoje liderske veštine boljim razumevanjem svog ponašanja i realnom samoprocenom, koja je preduslov za menjanje, korigovanje i rast
• Kako da budu osposobljeni da identifikuju i razlikuju modele ponašanja i emotivne navike koje vode boljim rezultatima, odnosno izbacuju ih sa koloseka, utičući na njihovu motivaciju, kao i članove njihovog tima
• Kako da vode tim, a sa druge strane da budu timski igrači, sposobni da sagledaju širu sliku i budu spremniji za saradnju
• Kako da donose win-win odluke, koje su u skladu sa njihovim interesima, ali koje su zasnovane na interesima i ostalih stejkholdera
• Kako da da prepoznaju i razumeju stejkholdere i njihove interese
• Kako da ne budu nastrojeni suviše osuđivački, kako da postanu više radoznali, da efektivno uključuju druge i utiču na njih, upravljajući posebno konfliktnim situacijama
Kome je program namenjen?
Program ima za cilj razvoj i unapređenje strateškog razmišljanja i naprednih tehnika za svakodnevne primene određenih veština i namenjene su zaposlenima sa većom odgovornošću za odluke koje donose.
Trajanje programa:
Program traje dva dana, odnosno šest 90-minutnih blokova.