Svoje dugogodišnje iskustvo u kreiranju i realizaciji obrazovnih programa za različite ciljne grupe, BOŠ integriše u sve usluge. Obrazovna komponenta svakoj od ovih usluga dodaje posebnu vrednost i na taj način unapređuje uobičajena sredstva komunikacije, CSR i marketinške projekte i čini ih prepoznatim od strane onih ciljnih grupa kojima su usluge i namenjene.
Portali i obrazovne platforme
Beogradska otvorena škola za potrebe komunikacije sa ciljnim grupama i promocije aktivnosti kompanija kreira platforme i sajtove i obezbeđuje druge vidove tehničke podrške.
BOŠ je kreirao portale i obrazovne platforme za internu komunikaciju, kao i komunikaciju sa ciljnim grupama i spoljnim partnerima, ali sajtove i e-commerce rešenja.
Glavni cilj primene obrazovnih platformi jeste povećanje nivoa interaktivnosti između korisnika, kao i prilagođavanje sadržaja potrebama korisnika.
Takođe, jedna od aktivnosti koju BOŠ sprovodi jeste kreiranje e-commerce rešenja. Podrška kompanijama pružena je kroz ove usluge kojima kompanije unapređuju svoje poslovanje, a sve u cilju kreiranja inovativnog pristupa i boljeg pozicioniranja na tržištu.
Pružanje podrške u preuzimanju proaktivne uloge u razvoju zaposlenih i poboljšanju komunikacije sa relevantnim akterima doprinosi boljem upravljanju ljudima i korišćenju njihovih potencijala.
Poslovni sektor obiluje izazovima na koje sve češće nema adekvatnih odgovora, pa je potrebno naći brz i adekvatan način da se reaguju na konstantne promene u današnjem poslovnom svetu.