Svoje dugogodišnje iskustvo u kreiranju i realizaciji obrazovnih programa za različite ciljne grupe, BOŠ integriše u sve usluge. Obrazovna komponenta svakoj od ovih usluga dodaje posebnu vrednost i na taj način unapređuje uobičajena sredstva komunikacije, CSR i marketinške projekte i čini ih prepoznatim od strane onih ciljnih grupa kojima su usluge i namenjene.
Kreiranje obrazovnih programa i aktivnosti
Beogradska otvorena škola za potrebe klijenata kreira i realizuje obrazovne programe i aktivnosti koje su namenjene njihovim potrošačima i korisnicima usluga. BOŠ programe kreira i realizuje uvažavajući potrebe, pristup i tržišnu poziciju svake kompanije, a sami programi su integrativni deo komunikacije koje kompanija ima sa svojim korisnicima.
Način komunikacije između kompanija i njihovih klijenata i potrošača danas je zapravo dijalog, a potrošači i klijenti danas su i kokreatori proizvoda i usluga. Poverenje i kredibilitet naših klijenata kod njihovih korisnika u fokusu je u procesu kreiranja programa, a ostaje i neizostavan segment konačnog programa. Bliskost i lojalnost brendu izuzetno su važni, a pružanje dodatne vrednosti korisnicima kroz obrazovanje doprinosi jačoj i trajnijoj vezi između brenda i korisnika.