- Uspostavljena prva zajednička inicijativa BOŠ-a, organizacije Eneca i OTP banke u okviru nove komponente "Jačanje strateškog partnerstva između civilnog i poslovnog sektora u procesu evropskih integracija" u okviru projekta "Civilno društvo za unapređenje procesa pristupanja Srbije EU".
- Realizacijom prvog u nizu događaja u okviru nove komponente "Integracije/Inovacije" informisano je preko 80 predstavnika civilnog i poslovnog sektora u uspostavljanju i unapređenju zajedničkih inicijativa
- Realizacijom follow-up sesije Share&Envision događaja - "Shi(f)t happens", kroz unapređenje liderskih sposobnosti osnaženi su kapaciteti 10 predstavnika kompanija, učesnika prethodno realizovanog S&E događaja, dok je 5 HR menadžera informisano o samom događaju.
- Realizacijom pet Share&Envision događaja osnaženi su kapaciteti 30 kompanija kroz unapređenje liderskih sposobnosti preko 60 predstavnika višeg i top menadžmenta tih kompanija.
- Realizacijom Share&Envision Advanced događaja osnaženi su kapaciteti kompanija kroz unapređenje liderskih sposobnosti 10 predstavnika višeg i top menadžmenta.
- Realizacijom 7 Youth2Business događaja ostvarena i/ili unapređena saradnja sa 35 kompanija kroz njihovo povezivanje sa preko 280 mladih ljudi, čime su ojačani kapaciteti obe strane u procesu prevazilaženja jaza između sveta obrazovanja i tržišta rada.
- Kroz brojne treninge i obuke BOŠ je doprineo jačanju kapaciteta više od 200 predstavnika civilnog društva u oblasti javnog zagovaranja i zastupanja.
- Kreiranjem ponude za in-house edukacije za kompaniju Hemofarm, učešćem u dvomesečnom procesu selekcije, izborom BOŠ-a kao jednog od izvođača za in-house edukacije zaposlenih i potpisivanjem jednogodišnjeg ugovora, ostvarena je saradnja sa kompanijom Hemofarm u oblasti jačanja kapaciteta.
- Na osnovu potpisanog jednogodišnjeg ugovor o in-house edukacijama zaposlenih, ojačani su kapaciteti kompanije Hemofarm kroz obuke za rukovodioce ove kompanije.
- Kreiranjem i realizacijom obrazovnog programa „Intermezzo for you“ doprinelo se unapređenju komunikacije kompanije Sarantis sa njihovim potrošačima i povećanju vidljivosti njihovog brenda Bioten kroz lični i profesionalni razvoj 15 korisnica ovog brenda.
- Kroz otvorene obuke i in-house edukacije, osnaženi su kapaciteti preko 200 učesnika, predstavnika poslovnog sektora na različite teme koje odgovaraju na potrebe razvoja zaposlenih.
- Učešćem u programu AmChamps (2015/16, 2016/17 i 2017/18) ojačani su kapaciteti preko 120 menadžera i njihovih mentija na teme javnog nastupa, mentoringa, motivacije i networkinga čime je i unapređena saradnja sa AmCham-om.
- Održavanjem sajta i kreiranjem e-commerce rešenja (online prodavnica) doprinelo se unapređenju komunikacije kompanije Trayal sa njihovim potrošačima i povećanju vidljivosti njihove ponude.