U vremenu u kome živimo najbolji način da rukovodimo stresom i situacijama koje koče naše poslovno napredovanje jeste da znamo kako da upravljamo našim odnosom sa drugim ljudima.
Validna povratna informacija, kada je ispravno data, može pozitivno da utiče na rezultate u poslu. Povratna informacija ukazuje nam šta radimo dobro, a šta možemo da radimo bolje.
Jasno i precizno prenošenje informacija utiče na rezultate u poslovanju i zato je aktivan slušalac koji, pažljivo prati, ne samo ono što je izgovoreno, već i način na koji se nešto izgovara i cilj razgovora, ključan kako se poruka ne bi izgubila ili pogrešno protumačila.
Kroz sticanje naprednih znanja i unapređenje tehnika komuniciranja povratnih informacija, učesnici će razumeti kako da na pravi način iskoriste i prihvate povratne informacije.
U vreme sve učestalijeg poslovanja na međunarodnom nivou uvećava se potreba za komunikacijom i pregovaranjem, a poznavanje različitih strategija i tehnika diplomatskog pregovaranja omogućava brzinu i efikasnost u rešavanju kriznih situacija, ali i postojanost u svakodnevnoj komunikaciji.
Kada komuniciramo i prenosimo bilo koju poruku koja ima za cilj da ubedi slušaoce u relevantnost iznetog, uspešnost prijema i prihvatanja poruke najviše zavisi od toga koliko smo uključili slušaoce u našu priču, da li nas razumeju i da li smo uspeli da od priče napravimo jasne slike u njihovim umovima.