Opis
Način na koji živimo, radimo, komuniciramo, stičemo znanja, u poslednjih desetak godina menja se brzinom kakvu do sada nismo videli u istoriji čovečanstva. Danas se obim ukupnih informacija na svetu udvostručuje svakih 11 sati, a za desetak godina to će se dešavati na svakih 11 sekundi. Došli smo do faze u kojoj su „tehnološke lavine” postale više pravilo nego slučaj. Ništa više nije dugoročno! Kako je onda moguće razviti strategiju koja će dati odgovor na sve te promene? Moramo da odlučimo da li ćemo surfovati na talasu promena ili ćemo nasuprot tome biti poklopljeni onim što se dešava. Upravljanje promenama podrazumeva sistematski i strukturirani pristup u stvaranju održive promene ponašanja zaposlenih unutar jedne organizacije. Procesu upravljanja promenama imanentni su različiti otpori. Razlozi otpora su brojni, kao i načini njihovog prevazilaženja. Otpor je, pre svega, rezultat straha od poznatog i doživljavanja promene kao pretnje i mogućeg izvora nesigurnosti
Ishodi
Lideri znaju:
• Kako da izgrade vrednost (proizvode, usluge, procese, ljude, potrošače, iskustvo, zadovoljstvo, a na kraju ili pre svega profit)?
• Kako da donesu vrednost?
• Kako da održe vrednost?
• Kako da zadrže vrednost?
Kome je program namenjen?
Samo top menadžmentu kompanije.
Trajanje programa:
Preporučeno trajanje je tri meseca – jedan dan mesečno, po tri 90-minutna bloka dnevno.