Planiranje i organizacija vremena
Paralelno izvršavanje više zaduženja, određivanje prioriteta, organizacija rasporeda radi što kvalitetnijeg učinka može povremeno stvoriti stres koji je moguće izbeći uz razvoj veština upravljanja vremenom.
Paralelno izvršavanje više zaduženja, određivanje prioriteta, organizacija rasporeda radi što kvalitetnijeg učinka može povremeno stvoriti stres koji je moguće izbeći uz razvoj veština upravljanja vremenom.
Rešavanje konflikta je neizbežan deo posla, a identifikovanje uzroka konflikta i uspešno rukovođenje neprijatnim situacijama zahteva aktivno slušanje i pozitivnu komunikaciju.
Stres je faktor koji najviše utiče na sagorevanje zaposlenih. Prepoznavanjem uzroka stresa i primenom tehnika upravljanja stresom možemo efikasno sprečiti pojavu sagorevanja.
Identifikovanje uzroka "rasipanja" vremena, efikasno delegiranje zaduženja i postavljanje prioriteta utiče na dugoročno planiranje i motivaciju zaposlenih.
Dubljim razumevanjem prirode konflikata kao i faktora koji na njega utiču, učesnici će moće da stvore sredinu na radnom mestu gde se konflikti uspešno rešavaju.
Razumevanjem kompleksnosti kontinuiranog stresa u dinamičnom radnom okruženju i primenom tehnika upravljanja stresom sprečava se onaj kritični nivo stresa koji ugrožava nas i naše saradnike.
Planiranje i upravljanje projektima zahteva upoznavanje sa svim fazama i sastavnim elementima ovog ciklusa. Kako bi projekat bio sproveden na kvalitetan način i sa očekivanim rezultatima, neophodno je unapred sastaviti plan realizacije projekta i napraviti procenu raspoloživih resursa.
Sastanci, rešavanje kriznih situacija, praćenje rezultata i neprestane aktivnosti koje se pred zahtevne pozicije postavljaju, ne ostavlja dovoljno vremena za sagledavanje sebe, svojih obaveza i rezultata, kao i svojih timova, a sve na uštrb međuljudskih odnosa.