Share&Envision događaj pre svega otvara mogućnosti: da izuzetni ljudi i lideri dele iskustva i uživaju u društvu jedni drugih, da menadžeri sa bogatim iskustvom i potencijalom čuju priče onih koji mogu da im kroz lične primere daju savete o promenama u društvu koje nastaju kao posledica njihovog poslovanja, da svi učesnici i govornici, bez obzira na kompanije, industrije iz kojih dolaze mogu da razmene mišljenja, podsećajući jedni druge da uvek preispituju svoje lične stavove. Noseća poruka ovih događaja jeste da je prihvatanje dobrog najveća prepreka dostizanju odličnog, a učesnici su oni koji uvek teže članstvu u onim klubovima u kojima svojim liderskim sposobnostima moraju da se izbore za svoje mesto.
Beogradska otvorena škola (BOŠ) je u periodu od 26. do 28. novembra u Vinskom dvoru organizovala drugi po redu Share&Envision događaj na temu Sharpening Leadership Skills.
Događaj je okupio visoko pozicionirane menadžere i direktore iz kompanija Trayal, Delta Holding, NIS Gasprom Njeft, Societe Generale, Telenor, Senzal, EXPO Milano, ALPHA banka, Aigo Business System, Delta Holding, MMS Communications, Gorenje.
Događaj je otvorio Peca Popović inspirativnim pričama o ljudima koju su stvarali i menjali muzičku industriju u Jugoslaviji i svetu. Počevši od Nikole Karaklajića, Mike Antića, preko Dejvida Bouvija i Santane, do Ričarda Brensona i Gorana Bregovića, Peca nas na vrlo autentičan način vodi kroz životne priče autentičnih ljudi koji su svojim talentima i trudom aktivno učestvovali u oblikovanju muzičke industrije 20. veka.
Peca i dalje živi kroz svoj posao i predstavlja svetu neverovatne talente, pa su učesnici uz vino uživali u intimnoj atmosferi za koju je zaslužna fantastična pijanistkinja Iva Ikon.
Miša Lukić, predsednik UO i suvlasnik MMS Communications/Publicis Group Serbia, je kroz dve dinamične sesije naveo učesnike da razmišljaju o tome kakvi su lideri i kakvi zapravo žele da budu. Vodeći ih kroz ono što već znaju o liderstvu i što primenjuju, Miša im je otkrio koje su to potencijalne greške i zamke u percipiranju leadership-a kao univerzalnih recepata i predstavio im novu perspektivnu u sagledavanju njihovih ličnih primera liderstva i ukazao im na mogućnosti za unapređenje.
Različite tehnike i alate upravljanja sobom, svojim timovima i mrežom kontakata predstavio je Bojan Brank, leadership couch i executive adviser-om sa bogatim iskustvom na CEO pozicijama. On je učesnicima ukazao na prečice sučeljavanja sa sobom i upoznavanjem sebe, svojih prednosti i slabosti i kako te spoznaje koristiti u algoritmima međuljudskih odnosa, odnosno kroz learning by doing.
Kao case study uspešnog upravljanja sobom i svojim timovima, Stanka Pejanović, CEO Gorenje, nesebično je podelila svoje dugogodišnje bogato iskustvo. Od učešća u rastu i razvoju jedne porodične firme sa svim izazovima koje takvo poslovanje nosi preko prelaska u jednu veliku kompaniju kao što je Merkator, gde je bila i na vodećim izvršnim pozicijama i članica uprave, do Gorenja, Stanka je imala priliku da prođe kroz mnoge pozicije i situacije i stekne zavidno iskustvo. Međutim, ono što je učesnike drugog Share&Envision događaja najviše fasciniralo jeste njena spremnost i otvorenost da podeli i dileme koje je imala pri donošenju odluka, njenu ličnu percepciju odluka koje je donosila i njihovo sagledavanje iz današnje pozicije i iskustva. Ono što je ostala noseća poruka Stankine sesije jeste da lideri moraju da donose (teške) odluke bez obzira na dileme i izazove sa kojima se susreću, jer ih upravo to čini liderima.
Zorica Tomić, filozofkinja i komunikološkinja, je u VIP lovačkom salonu uz pucketanje kamina i vino, govorila o antičkom poimanju lidera i liderstva i o uticaju tih razmišljanja na današnje arene liderstva, sa posebnim osvrtom na biznis arenu. Izvrsnost kao glavna distinkcija lidera u antici, danas se sve više gubi, ali Zorica je istakla da lider ulazi u arenu samo sa onim za kog smatra da je bolji od njega, u suprotnom takmičenje ne bi imalo smisla. Citirajući Gručo Marksa „I refuse to join any club that would have me for member“, Zorica je prenela poruku učesnicima da se izvrsnost odlikuje kroz prepoznavanje boljih od sebe i trudom da se bude u areni sa njima.
Kako se upravlja reputacijom na društvenim mrežama i kakvu politiku korišćenja društvenih mreža kompanije imaju učesnici su razgovarali sa Jovanom Tripunović, konsultantkinjom za društvene medije u Beogradskoj otvorenoj školi.
Događaj je zatvorila Tanja Milovanović, menadžerka za razvoj BOŠ biz programa. Tanja je kroz noseće poruke govornika rezimirala ono kroz šta su učesnici prošli za tri dana, pružajući one ideje i tragove savremenih trendova koje učesnici prepoznaju, a Share&Envision im je omogućio da ta svoja zapažanja podele, preispitaju ih i osveže novim sadržajima.
Generalna direktorka Beogradske otvorene škole, Vesna Đukić, podelila je zahvalnice učesnicima i istakla značaj ovog događaja, kao i cilj kom BOŠ želi da doprinese, a to je postavljanje novih uzora lidera u biznis zajednici.
Treći Share&Envision događaj će biti organizovan u martu 2016. godine.