"Dobro kao najveći neprijatelj odličnog" glavni je povod okupljanja dokazanih lidera, dobro pozicioniranih menadžera, kako bi razmenom iskustva došli do novih ideja i dodatno unapredili lični i profesionalni razvoj, a istovremeno doprineli razvoju kompanija iz kojih dolaze.
Tanja Milovanović, BOŠ biz menadžerka u Beogradskoj otvorenoj školi i urednica programa Share&Envision događaja, naglasila je da nakon više od 20 godina iskustva i fantastičnih rezultata u otkrivanju budućih lidera i razvoju nosilaca društvenih promena, BOŠ svoju ekspertizu usmerava i na poslovni sektor, kao motoru razvoja društva.
Beogradska otvorena škola (BOŠ) je u periodu od 10. do 12. septembra u Sunčanoj Reci organizovala prvi u nizu Share&Envision događaj na temu Sharpening Leadership Skills.
Sharpening Leadership Skills je deo Inicijative za napredno liderstvo Beogradske otvorene škole SHARE&ENVISION, čiji je cilj postavljanje novih uzora i role modela budućih generacija lidera u biznis sektoru. Taj novi model lidera je neorenesansi biznismen: onaj/ona koji/a svoje samopouzdanje jača neprestanim učenjem i jednako ličnim i profesionalnim razvojem, sa izrazitom svešću o društvenim prilikama i tragovima koje svojim poslovanjem ostavljaju na razvoj društva i lokalnih zajednica.
Događaj je okupio menadžere i direktore iz kompanija Zlatiborac, Delta Holding, Credit Agricole banke, Vojvođanske banke, Heta Asset Resolution, Elsys Eastern Europe.
Učesnici su kroz druženje i razgovor sa Pecom Popovićem imali prilike da čuju više o ljudima koji su zajedno sa Pecom učestvovali u stvaranju muzičke industrije u Jugoslaviji i onima koji su tu industriju menjali u svetu i svojim stvaralaštvom dali pečat 20. veku. Kao i nekad, Peca Popović i dalje otkriva neverovatne talente i predstavlja ih svetu, pa je njegova gošća, fantastična pijanistkinja Iva Ikon, uz večeru napravila koncert za učesnike ovog zatvorenog događaja.
Tri creative leadership sesije sa Tomislavom Pavličićem (executive coach and leadership adviser) učesnicima su dale mogućnost da razmene iskustva o vođenju timova, izazovima i mogućnostima koje menadžerske pozicije sa sobom nose, ali da kroz prezentaciju gospodina Pavličića saznaju više o novim trendovima u regrutaciji, upravljanju timovima i procesima, strategijama motivacije zaposlenih i drugo.
Kao dinner host, filozofkinja i komunikološkinja Zorica Tomić je, uz vino i vatru u vajatu, sa učesnicima razgovarala o tome šta lidere čini prepoznatljivim, dajući filozofsku percepciju liderstvu i biznisu i naglašavajući da lider ne bi trebalo da potcenjuje svoju konkurenciju, već da u nadmetanje uvek ulazi uz pretpostavku da je drugi bolji od njega, jer samo tada nadmetanje ima smisla.
O tome kako kompanije koriste društvene mreže u procesu selekcije novih kadrova, ali i da li i kakvu politiku korišćenja društvenih mreža imaju, a kojom bi već zaposleni trebalo da se vode, učesnici su razgovarali sa Jovanom Tripunović, konsultantkinjom za društvene medije u Beogradskoj otvorenoj školi.
Događaj je zatvorio Tomislav Mihajlović, CMO Noredusa, pričom o velikom uspehu kompanije koja je krenula sa iznajmljenim stanom, entuzijazmom i marljivim radom tri programera. Gospodin Mihajlović je napravio i nastavio sa razvojem biznis modela Nordeusa, koji je prepoznat kao najpoželjniji poslodavac u Srbiji i regionu. Razgovarajući sa učesnicima o situacionom menadžmentu, zapošljavanju, razvoju i zadržavanju zaposlenih u kompaniji, gospodin Mihajlović je podelio iskustva Nordeusa i odgovarao na brojna pitanja učesnika.
Učesnicima i predavačima Share&Envision događaja su dodeljene zahvalnice, a ponovno okupljanje uslediće na follow up događaju sa Mišom Lukićem, predsednikom UO i suvlasnikom MMS Communications.
BOŠ će krajem novembra organizovati još jedan Share&Envision događaj.