Opis
Korporativna kultura daje okvire za upravljanje i rešavanje konflikata, ali je velika odgovornost i na onima koji rukovode timovima i procesima. Na koji način će se reagovati na konflikte, koji obrasci ponašanja će biti ohrabreni, odnosno obeshrabreni, koji principi će se vrednovati, zavisi u velikoj meri i od zaposlenih koji direktno odgovaraju za određene timove i njihov učinak.
Cilj obuke je da učesnici nauče da rukovode konfliktima drugih u poslovnoj sredini. Dubljim razumevanjem prirode konflikta kao i faktora koji na njega utiču, učesnici će moći da stvore sredinu na radnom mestu gde se konflikti uspešno rešavaju, kako bi isti što manje uticali na produktivnost i motivaciju zaposlenih.
Obrazovni ishodi
Učesnici će naučiti:
• Kako da koriste efektivne strategije prilikom rukovođenja izazovnim situacijama i ljudima u konfliktu
• Kako da imaju samopouzdanje prilikom rešavanja konflikta drugih kao i razumevanje sopstvenih reakcija na konflikt
• Kako da stvore sredinu gde će se konflikti rešavati i različitosti prihvatati
Kome je obuka namenjena?
Onima koji su odgovorni za komunikaciju i funkcionisanje timova.
Trajanje obuke:
Obuka traje dva dana, odnosno šest 90-minutnih blokova.