Opis
Konflikti na radnom mestu mogu da utiču na produktivnost i motivaciju zaposlenih i celokupnu organizacionu klimu. Razvijanje i održavanje pozitivnih međuljudskih odnosa je neophodno u današnjem poslovnom svetu. Rešavanje konflikta je neizbežan deo posla. Identifikovanje uzroka konflikta i uspešno rukovođenje neprijatnim situacijama zahteva aktivno slušanje i pozitivnu komunikaciju.
Cilj obuke je da se učesnici upoznaju sa različitim pristupima konfliktnoj situaciji, da prepoznaju lični stil pristupa i uoče aspekte koji se mogu menjati u tom pristupu. Potrebno je da razumeju da ljudi različito pristupaju konfliktu i na osnovu toga treba razviti strategiju rešavanja konfliktne situacije.
Obrazovni ishodi
Učesnici će naučiti:
• Koji su tipovi konflikata na radnom mestu i na koji način se manifestuju
• Kako da saznaju više o sebi i drugima u konfliktnoj situaciji
• Kako da razviju efektivne strategije za rešavanje konflikta
Kome je obuka namenjena?
Svima koji svakodnevno komuniciraju sa velikim brojem ljudi i čiji rezultati zavise od dobre komunikacije.
Trajanje obuke:
Obuka traje jedan dan i sastoji se od tri 90-minutna bloka.