Opis
Imperativi savremenog biznisa su konkurentnost, pravovremene inovacije, uvećanje profita i ispunjenje ambicioznih poslovnih ciljeva. Trudeći se da ispune zahtevne poslovne zadatke i ostvare lične ambicije, pojedinci često u drugi plan stavljaju etičke aspekte svojih postupaka. Međutim, pokazalo se da (sa etičkog aspekta) neispravne odluke zaposlenih mogu da budu jednako štetne kao i loše poslovne odluke. Ponekad je dovoljan samo jedan pogrešan postupak da privuče pažnju javnosti i naruši reputaciju organizacije, pa i čitave industrije. Istraživanja pokazuju da negovanje etičke klime u korporaciji podiže moral zaposlenih, unapređuje reputaciju brenda, podstiče lojalnost klijenata i zaposlenih i, povrh svega, dugoročno gledano povećava profit. Organizacije koje imaju imidž onih koje ispravno postupaju po osetljivim pitanjima, ulažu u društveno odgovorno poslovanje i etičku edukaciju zaposlenih, lakše privlače investitore i talente.
Cilj ove obuke jeste upoznavanje zaposlenih sa najvažnijim problemima iz oblasti poslovne etike i sa njima povezanim primerima dobre prakse, kako bi u svom svakodnevnom poslu lakše donosili ispravne odluke zarad sopstvene i organizacione dobrobiti.
Obrazovni ishodi
Učesnici će naučiti:
• Kako mogu imati lične benefite od moralnog postupanja na radnom mestu
• Koje teorije poslovne etike su relevantne i primenljive na kontekst savremenog biznisa
• Koje su najčešće etičke dileme u poslovanju
• Kako da osmisle adekvatne argumente za odabranu strategiju razrešavanja etičkih dilema
• Kako da donose odluke bez zanemarivanja etičkog aspekta
• U čemu je značaj korporativnih etičkih kodeksa, njihove primene i društveno odgovornog poslovanja
Kome je obuka namenjena?
Svim zaposlenima u kompaniji, a naročito može biti od koristi zaposlenima na osetljivim radnim mestima (rukovanje novcem, proizvodnja hrane, zaštita privatnosti podataka, dolaženje u dodir sa poslovnim tajnama, itd.).
Trajanje obuke:
Obuka traje jedan dan i sastoji se od tri 90-minutna bloka.