Opis
Da li je išta neprijatnije od loše pripremljene korporativne prezentacije? Da se ostavi loš utisak dovoljne su sekunde, dok sređivanje situacije može trajati i mesecima. Bilo da je u pitanju prezentacija pred klijentima ili kolegama, onlajn prezentacija ili video, važno je ono što publika vidi i čuje.
Cilj obuke je uspešno vladanje tehnikama i alatima nastupa i razvoj više komunikacijskih stilova. Bez obzira na to da li je u pitanju prezentacija ili govor, sadržaj, poruka i način na koji se ona prenosi su ključni, a učesnici će dobiti konkretne savete kako da budu efektivni govornici. Rad na samopouzdanju, odnosno priprema za nastup i izlaganje i kontrolisanje treme bitan su segment ove obuke. Učesnici bi trebalo da unaprede i kontrolišu verbalnu i neverbalnu komunikaciju, kao i da kroz vežbe nauče da koriste multimedijalna sredstva u cilju držanja pažnje publike.
Obrazovni ishodi
Učesnici će naučiti:
• Kako da unaprede svoje samopouzdanje i da se izbore sa tremom
• Kako da prepoznaju različite komunikacijske stilove i da ih prilagode publici kojoj se obraćaju
• Kako da reaguju na „nezgodna“ pitanja i zahtevnu publiku
• Kako da im tehnologija bude prijatelj u nastupu, a ne dodatno opterećenje
• Kako da kroz ceo nastup provlače glavnu poruku i koriste ključne reči u izlaganju i odgovorima na pitanja
Kome je obuka namenjena?
Onima koji žele da unaprede ove veštine i čija zaduženja uključuju česta izlaganja i nastupe.
Trajanje obuke:
Obuka traje dva dana, odnosno šest 90-minutnih blokova.