Opis
Kada komuniciramo i prenosimo bilo koju poruku koja ima za cilj da ubedi slušaoce u relevantnost iznetog, uspešnost prijema i prihvatanja poruke najviše zavisi od toga koliko smo uključili slušaoce u našu priču, da li nas razumeju i da li smo uspeli da od priče napravimo jasne slike u njihovim umovima. Upravo tehnike vizuelizacije pomažu u postizanju ovih ciljeva, posebno kada je komunikaciona poruka zasnovana na realnim podacima, a predstavlja apstraktne koncepte. Svrha savladavanja ove obuke je sticanje tehnika i veština za kreiranje slikovitih simplifikovanih sinteza podataka, koje ciljna grupa ne samo što razume, nego potpuno prihvata i oseća kao svoju priču.
Obrazovni ishodi
Učesnici će naučiti:
• Kako da ovladaju tehnikama vizuelizacije
• Kako da kompleksne koncepte simplifikuju
• Kako da ojačaju svoju vizuelizaciju
• Kako se kreira i u kojim situacijama primenjuje storytelling
• Kako se gradi autentičnost i kako se izgradnjom stila komunikacije gradi autentičnost i jača liderski identitet
Kome je obuka namenjena?
Menadžerima čiji rezultati u poslu zahtevaju razvijene storytelling veštine, kao i veštine vizuelizacije.
Trajanje obuke:
Obuka traje dva dana, odnosno šest 90-minutnih blokova.