Opis
Važan segment komunikacije, posebno u poslovnom okruženju, jeste aktivno slušanje, s obzirom na to da uspešna komunikacija pored govornika uključuje aktivnog slušaoca i povratnu informaciju. Jasno i precizno prenošenje informacija utiče na rezultate u poslovanju i zato je aktivan slušalac koji, pažljivo prati, ne samo ono što je izgovoreno, već i način na koji se nešto izgovara i cilj razgovora, ključan kako se poruka ne bi izgubila ili pogrešno protumačila. Istinska zainteresovanost i razumevanje onog što sagovornik govori, analiziranje njegovih potreba i poruka koje prenosi i verbalno i neverbalno, omogućavaju zaposlenima da bolje odgovore na zahteve koji se pred njih postavljaju i uspešno obave zadatke zahvaljujući relevantnim informacijama i uputstvima.
Cilj ove obuke je da učesnicima pojasni komponente i prednosti aktivnog slušanja i omogući im da aktivno slušanje inkorporiraju u komuniciranje sa kolegama na dnevnom nivou.
Obrazovni ishodi
Učesnici će naučiti:
• Zašto je efektivno slušanje važno
• Koje su komponente efektivnog slušanja
• Koji je odnos efektivnog slušanja i komunikacije
• Kako „slušati“ neverbalnu komunikaciju
• Kako koristiti efektivno slušanje i empatiju za razvoj ličnih komunikacionih veština
Kome je obuka namenjena?
Svima koji žele da unaprede veštine komunikacije.
Trajanje obuke:
Obuka traje jedan dan i sastoji se od tri 90-minutna bloka.