Opis
U vreme sve učestalijeg poslovanja na međunarodnom nivou uvećava se potreba za komunikacijom i pregovaranjem zaposlenih sa partnerima iz inostranstva. Veština u ophođenju, takt, poznavanje relevantnih prilika i protokola, kulture i običaja sagovornika samo su neke od neophodnih karakteristika diplomatskog komuniciranja i u velikoj meri utiču na ishod poslovnih poduhvata. Poznavanje različitih strategija i tehnika diplomatskog pregovaranja omogućava brzinu i efikasnost u rešavanju kriznih situacija, ali i postojanost u svakodnevnoj komunikaciji.
Cilj obuke je ukazivanje na ključne strategije, taktike i tehnike diplomatskog komuniciranja i mogućnost primene istih u poslovnom sektoru. Učesnicima obuke će biti bliže objašnjeni načini za podizanje efikasnosti delovanja i ostvarivanja uspeha u diplomatskom komuniciranju i pregovaranju.
Obrazovni ishodi
Učesnici će naučiti:
• Koje su ključne strategije i tehnike diplomatskog komuniciranja i pregovaranja, posebno u kriznim situacijama
• Kako diplomatiju koristiti u širem značenju, odnosno naći načine kojima bi se izbegli konflikti u poslovanju uz istovremeno očuvanje vlastitih interesa
• Kako komunicirati i pregovarati oštrije, bez povišenog tona i bez napuštanja diplomatskog protokola
• Zašto je u diplomatskom komuniciranju i pregovaranju važna dobra priprema i samokritički osvrt
Kome je obuka namenjena?
Menadžerima koji žele da unaprede veštine diplomatske komunikacije i pregovaranja, a posebno onima koji posluju sa inostranim partnerima.
Trajanje obuke:
Obuka traje dva dana, odnosno šest 90-minutnih blokova.