Opis
Validna povratna informacija, kada je ispravno data, može pozitivno da utiče na rezultate u poslu. Povratna informacija ukazuje nam šta radimo dobro, a šta možemo da radimo bolje. Na povratnu informaciju možemo da gledamo sa podozrevanjem, ali ako je analiziramo, povratna informacija može da bude prilika da proširimo naše razumevanje percepcije drugih i možemo je iskoristiti kao alat za postizanje pozitivnih rezultata.
Cilj obuke je da se učesnici upoznaju sa pojmovima primanja i davanja povratne informacije. Upoznavanjem sa različitim tipovima ličnosti, prepoznavanjem drugačijih stilova davanja i primanja povratne informacije i usavršavanjem komuniciranja povratnih informacija učesnici će moći u svakoj prilici da povratnu informaciju iskoriste za lično napredovanje i napredovanje svog tima.
Obrazovni ishodi
Učesnici će naučiti:
• Šta je povratna informacija
• Koji stilovi komuniciranja se koriste prilikom davanja povratne informacije
• Kako da isplaniraju i daju kvalitetnu povratnu informaciju
• Kako da na pravi način prime povratnu informaciju
Kome je obuka namenjena?
Svima koji žele da kroz bolje davanje i primanje povratnih informacija unaprede veštine komunikacije i razumevanje dinamike poslovnog okruženja.
Trajanje obuke:
Obuka traje jedan dan i sastoji se od tri 90-minutna bloka.