Predavanjem Ivana Milenkovića sa temom Kritičko mišljenje 23. decembra završen je jesenji semestar za XXVIII generaciju Studija budućnosti. Studenti i studentkinje su na predavanju imali priliku da govore o pojmu kritike kroz istoriju, o tome da li postoje dobronamerne i zlonamerne kritike, da li je moguće odvojiti osobu koja kritikuje od kritike koju iznosi i kako razvijati kritičko mišljenje.
Predavanje je održano u okviru modula Budućnost države i društva koji su, pored modula Veštine za budućnost, studenti i studentkinje pratili u jesenjem semestru koji je trajao od 3. oktobra do 23. decembra. S obzirom da smo svi želeli da vodimo računa jedni o drugima i da budemo odgovorni, veći deo semestra smo proveli u onlajn učionici Beogradske otvorene škole. Međutim, to nas nije sprečilo da učimo, razvijamo se i razmenjujemo nove ideje. Na modulu Budućnost države i društva polaznici 28. generacije su dobili uvid u to kakvi su novi trendovi, kroz interdisciplinarne pristupe sagledali su ključne probleme i izazove u oblastima kao što su ekologija i životna sredina, međunarodni odnosi, budućnost radne snage i mnoge druge. Ono što je najvažnije, studenti i studentkinje su zajednički razvijali svoje kritičko mišljenje koje će im pomoći u tome da se na najbolji način nose sa budućim promenama. Modul Veštine za budućnost je podstakao studente i studentkinje da razvijaju svoje veštine javnog nastupa, komunikacije i storytelling-a, ali i da promišljaju o značaju liderstva i kreiranja mogućnosti u budućnosti.
Pored predavanja, jesenji semestar je bio ispunjen nizom dodatnih aktivnosti. XXVIII generacija je imala priliku da prisustvuje specijalnim predavanjima na kojima smo govorili o tome kako poboljšati obrazovni sistem, da li razumemo i cenimo uličnu umetnost i kulturu, ali i zašto sve više sumnjamo u nauku. Polaznici su učestvovali i na filmskoj večeri, ali i Književnom klubu na kojem su razgovarali o bitnim i svevremenim idejama.
Jesenji semestar obeležio je i početak programa stažiranja, te su neki od studenata i studentkinja već počeli sa svojim praksama u nekim od BOŠ-ovih partnerskih organizacija, institucija i kompanija. Uvodnom radionicom upoznavanja započeo je i Alumni2Students program mentorstva na kojoj su se upoznali mentorski parovi. Kroz saradnju mlađih i starijih BOŠ-ovaca, razvija se međugeneracijska saradnja i podrška. Sa mentorima i mentorkama koji su sada lideri i liderke na istaknutim pozicijama, studenti i studentkinje će u narednom periodu raditi na sopstvenom usavršavanju, uz savete za dalji akademski i profesionalni razvoj, ali i zajednički sa mentorima raditi na vizijama za budućnost.
Nakon završenog prvog semestra, Studije budućnosti se nastavljaju u prolećnom semestru tokom kojeg će studenti i studentkinje slušati predavanja na modulima Učionica 4.0 i Pogledi ka Evropi.