U četvrtak, 10. decembra, u onlajn učionici Beogradske otvorene škole, održana je radionica na kojoj su se upoznali mentori i mentiji u okviru programa Alumni2Students koji predstavlja deo obrazovnog programa Studije budućnosti. Program mentorstva ima za cilj da poveže studente tekuće generacije sa alumnistima BOŠ-a, i realizuje se već šestu godinu za redom.
Beogradska otvorena škola prepoznaje značaj mentorstva koje je potrebno mladim ljudima u različitim situacijama i razdobljima života, pa je zato ideja A2S programa da svi studenti dobiju podršku starijih BOŠ-ovaca koji su sada uspešni ljudi na različitim profesionalnim pozicijama. Kako bi nekada lakše doneli neku odluku, kako bi rešili svoju dilemu ili nedoumicu na ličnom, profesionalnom ili akademskom putu, studenti XXVIII generacije će imati svog mentora koji će im u tome pomagati. Veliki značaj A2S programa je njegova dvosmernost, što znači da mentori dele svoja znanja i iskustva, ali od mentija uče o novim trendovima, inovacijama i idejama mladih. Kroz ovakav vid saradnje mentora i studenata, starijih i mlađih, podstiču se nova poznanstva, prijateljstva i jača se međugeneracijska interakcija BOŠ-ovaca. S obzirom da se BOŠ može pohvaliti mrežom alumnista koji se nalaze na različitim stranama sveta, ove godine će u ulozi mentora biti i BOŠ-ovci koji su zbog svojih karijernih puteva van Srbije.
Ovogodišnju radionicu upoznavanja vodila je dugogodišnja saradnica Beogradske otvorene škole, Jelena Manić Radoičić, u saradnji sa timom Studija budućnosti. Pre zvaničnog upoznavanja sa mentorima, studentima i mentorima su predstavljeni ciljevi mentorskog programa, potencijalni načini saradnje i svi bitni detalji vezani za program. Uspešnost A2S programa ogleda se i u tome što neki mentorski parovi nastavljaju da sarađuju i nakon zvaničnog završetka programa. Jedni od takvih jesu upravo Ivana Rudinac i Miljana Golubović, kao i Vanja Knežević i Predrag Topić koji su sa studentima i mentorima podelili svoja iskustva.
A2S program predstavlja još jednu aktivnost BOŠ-a koja studentima omogućava da razvijaju svoje potencijalne, usavršavaju se i uče iz iskustava mentora koji su nekada bili u istoj situaciji kao mentiji.