Kako unapređujemo usluge karijernog vođenja i savetovanja? Koje metode i instrumente koristimo da naš rad učinimo kvalitetnijim i odgovorimo na potrebe korisnika sa kojima radimo? Odgovore na ova pitanja pokušali smo da damo tokom obuke „Kvalitetne usluge karijernog vođenja i savetovanja“.
Tim Beogradske otvorene škole održao je trodnevnu obuku „Kvalitetne usluge karijernog vođenja i savetovanja“ za 17 savetnika za zapošljavanje u Nacionalnim službama za zapošljavanje u periodu 22-24. marta 2022. godine.
Savetnici su imali priliku da čuju više o standardima usluga karijernog vođenja i savetovanja i o tome kako se standardi usluga mogu primeniti u svakodnevnom radu i na koji način se usluge i servisi koji oni obezbeđuju korisnicima mogu unaprediti uz primenu standarda.
Sa učesncima obuke smo imali priliku da razgovaramo o standardima programa i usluga, veštinama upravljanja karijernom, kompetencijama karijernih praktičara kao i o izazovima u radu sa osetljivim grupama.
Obuka je realizovana u okviru projekta „Znanjem do posla (E2E)“, koju finansira Švajcarska agencija za razvoj i saradnju a realizuje NIRAS. Učesnici obuke bili su predstavnici filijala Nacionalne službe za zapošljavanje iz Beograda, Kragujevca, Kuršumlije, Paraćina, Loznice, Niša, Vranja, Čačka, Užica, i Šapca.