Beogradska otvorena škola pokrenula je serijal podkasta „Dijalog o promenama“ koji će otpočeti novu diskusiju o (ne) postojanju dijaloga između organizacija civilnog društva i javnih vlasti u Srbiji.
U prvoj epizodi „Dijalog o promenama: Zeleni aktivizam“, aktivistkinja Kristina Urošević iz organizacije Kreni promeni govorila je o važnosti očuvanja zaštite životne sredine i kako ona utiče na naš svakodnevni život.
Životna sredina trenutno je pri samom vrhu interesovanja značajnog dela građana Srbije. Kako je ova tema uspela da uključi toliki broj ljudi u dijalog o promenama? Šta je to što čini pitanje životne sredine posebnim u odnosu na neka druga pitanja u društvu? Kakvo je iskustvo aktivista iz Kreni promeni i kako usmeriti građanske napore ka rešavanju problema u ovoj oblasti - saznajte u prvoj epizodi putem linka OVDE.
Epizodu je vodio Ognjan Pantić, koordinator projekata u oblasti Energije, klime i zaštite životne sredine u Beogradskoj otvorenoj školi.
Druga epizoda „Dijalog o promenama: Civilni i javni sektor - Kako do partnerstva?“ nam je otkrila ima li (stvarno) dijaloga između civilnog i javnog sektora u Srbji. Zakoni u ovoj oblasti su u poslednjih nekoliko godina unapređeni, ali da li se sprovode u praksi?
Kako bi saznala najveće izazove saradnje civilnog i javnog sektora i predložila rešenja problema, Beogradska otvorena škola sprovela je istraživanje „Pogledi na partnerstvo“. O tome na koji način javne vlasti uključuju civilni sektor u proces donošenja odluka, voditeljka druge epizode podkasta i menadžerka na projektima Beogradske otvorene škole Milica Škiljević razgovarala je sa istraživačima Vladimirom M. Pavlovićem i Aleksandrom Đurović.
Drugu epizodu podkasta možete poslušati putem linka OVDE.
Serijal „Dijalog o promenama“ realizuje se u sklopu projekta Beogradske otvorene škole „Dijalog promena: Podrška reformama kroz saradnju organizacija civilnog društva i javnih vlasti“, koji je podržan od strane Delegacije Evropske unije u Srbiji. Stavovi izneseni u epizodi predstavljaju lični stav autora i autorki i ne izražavaju mišljenja Beogradske otvorene škole niti Delegacije EU.