daus@bos.rs 381 63 68 77 63
  • O BOŠ-u
  • Studije budućnosti
    • O programu
    • Postignuća
      • Rezultati
      • Realizovane aktivnosti
    • Tim
    • Galerija
  • Partneri i saradnici
  • Kontakt
Logo
Studije
budućnosti
  • Sadržaj programa
    Sadržaj programa
    • Celine
      • Predavanja znanja
      • Radionice veština
      • Mentorski program
      • Psihološka podrška
      • Slobodne aktivnosti
  • Studenti
    Studenti
    • Generacija 2023/24
    • Alumnisti obrazovnog programa
      • Alumnisti po generacijama
      • Alumni kontakt tim
      • Alumni odbor
      • Izbor Predsednika i Zamenika Predsednika Alumni mreže
    • BOŠ podcast Fusing Futures
  • Publikacije
  • F.A.Q.

Kako izgleda prolećni semestar na Studijama budućnosti?

Nakon odmora između dva semestra, vredni studenti i studentkinje XXVIII generacije vratili su se „u klupe“ Beogradske otvorene škole i započeli prolećni semestar Studija budućnosti koji je otvoren Intenzivnim modulom o Evropskoj uniji.

Na intenzivnom modulu o EU koji je počeo 25. januara, studenti i studentkinje su imali priliku da steknu bitna znanja o evropskim integracijama kao i načinu funkcionisanja Evropske unije. Ovogodišnji predavači na Intenzivnom modulu bili su Pavle Nedić (BOŠ) i Aleksandar Ivković (European Western Balkans). Od istorijskog razvoja EU, njenim najvažnijim institucijama, prednostima koje donosi članstvo u EU, ali i krizama koje je trenutno muče, bile su neke od tema koje su pokrivene tokom ovog modula. Osim teorijskog dela koji je bio sadržan u predavanjima, studenti i studentkinje su učestvovali i u različitim radionicama koje su im kroz praktične primere još više približile način funkcionisanja EU.

Intenzivni modul je upravo uvod u modul Pogledi ka Evropi na kojem će ova generacija razgovarati sa eminentnim predavačima o posebnim politikama EU, izazovima sa kojima se ova organizacija suočava danas, ali i o tome gde se Srbija nalazi na putu pristupanja EU.

Pored Pogleda ka Evropi, tekuća  generacija Studija budućnosti će slušati i predavanja na modulu Učionica 4.0, kroz koji će saznati o izazovima, opasnostima i prednostima koje revolucija 4.0 nosi, kako za pojedinca, tako i za globalno društvo u celini. Prvo predavanje na ovom modulu održano je u ponedeljak, 8. februara. Na temu Veštačka inteligencija – revolucija ili apokalipsa? sa studentima je  razgovarala Aleksandra Marjanović. Koje je to dobrobiti donela VI, kakva je njena primena u doba pandemije, ali i koje su to etičke dileme koje nam nameće upotreba VI, bile su odrednice koje su podstakle diskusiju među studentima, ali i donošenje različitih zaključaka.

U prolećnom semestru nastavljaju se program stažiranja i Alumni2Students program mentorstva, a jedna od najvažnijih aktivnosti će biti i izrada završnog projekta. Studenti i studentkinje će učestvovati i u brojnim dodatnim aktivnostima, poput Zimske škole timskog rada i Students2Students predavanja, gde će jedni drugima predstaviti teme koje ih zanimaju i inspirišu. 

Poslednje vesti

Imate pitanje za nas? daus@bos.rs Bulevar oslobođenja 177 Beograd, Srbija 381 63 68 77 63
logo

Studije budućnosti

BOŠ osnažuje ljudske resurse, unapređuje rad javnih institucija i organizacija građanskog društva, razvija i zagovara javne praktične politike u cilju izgradnje boljeg društva zasnovanog na slobodi, znanju i inovacijama.

© 2016 Beogradska otvorena škola Politika privatnosti