Jedan od razloga zašto sam se prijavila bio je taj što CEU daje dobre stipendije. Pre toga sam završila osnovne studije u SAD i htela sam da skočim sa jedne stipendije na drugu i da nastavim da se akademski usavršavam. Sa druge strane CEU je premašio sva moja očekivanja što se tiče kolega i profesora, a najviše što se tiče atmosfere koja je bila dosta otvorena za diskusiju, za drugačije ideje i sve je to bilo dosta drugačije od onog što sam do tada imala prilike da iskusim.
CEU studentima pruža mogućnost da se tokom studiranja na različite načine angažuju na univerzitetu, pa sam ja tako imala priliku da radim u Arhivi otvorenog društva koja je u sklopu univerziteta i gde sam bila asistentkinja u procesu arhiviranja televizijskih materijala iz Srbije, Hrvatske i Bosne i Hercegovine iz perioda devedesetih godine. To je bilo veoma interesantno iskustvo - provoditi toliko vremena sa materijalima sa područja odakle potičete, a s druge strane studirati totalno van konteksta Srbije i Balkana.
Ono što smatram najpozitivnijim u akademskom sistemu koji postoji na CEU-u jeste to što je otvoren za argumente, otvoren je za diskusiju koja ponekad može da bude kontroverzna, otvoren za različita mišljenja i ideje i predavanja su veoma dinamična. Ono što je još zanimljivo je taj odnos između profesora i studenata. Sa svojim profesorima na CEU-u sam mogla da sednem i diskutujem o raznim temama uz kafu i nije postojala barijera, a stoga je bilo lakše i da ne budem saglasna sa njima u nekim situacijama i da jednostavno vodimo mnogo konstruktivnije razgovore odnosno da imamo razgovore, a ne da to budu monolozi profesora.
Ono što je meni bilo interesantno tokom predstavljanja novih studenata jeste da je jedan profesor zapamtio da sam ja bila jedina osoba koja je u svojoj aplikaciji napisala da joj je jedna od tema interesovanja migraciona politika i pitanja u vezi sa izbegličkim prilivima i odmah nakon toga je prišao i započeo razgovor i taj profesor mi je kasnije bio mentor za tezu. Tako da mislim da je važno da odmah na početku studenti znaju šta žele da rade, šta je njima bitno da istražuju i da im ta tema ne dosadi nakon par meseci bavljenja njom. To će onda olakšati odnos sa supervizorom ili supervizorkom, stvoriće pozitivna iskustva sa profesorima i uticaće na plodniju atmosferu za neki ozbiljniji akademski rad.